Jom Klik

FEED EFG

Inteemor Rakan Baik Kaum Wanita

Assalammualaikum w.b.t


Inteemor Rakan Baik Kaum Wanita | Sekarang Mrsyanie dah ada rakan baik tau dan Mrsyanie yakin korang mesti nak tahu siapakah rakan baik Mrsyanie. Mrsyanie terus terang jelah, tak mahu korang tertanya siapa yang jadi rakan baik Mrsyanie sekarang kan. 



Inteemor by EPHYRA


Khas buat wanita, Inteemor dari Ephyra adalah rakan baik buat semua wanita tak kira yang dah berkahwin mahupun bujang. Alhamdulillah Mrsyanie dah amalkan Inteemor hampir 2 minggu dan paling ketara adalah memberi tenaga secara segera hanya seawal 3hari dah merasainya. Inteemor juga membantu Mrsyanie dalam masalah dalaman. Nak cantik kenalah cantik dari dalaman kemudian luaran.

Selain untuk wanita berkahwin, anak dara

 Inteemor juga sesuai untuk wanita:
* Wanita berpantang
* Ibu menyusu


Kandungan Inteemor

Wajib korang tahu isi kandungan setiap produk supplement terlebih dahulu. Inteemor adalah supplement khas untuk menjaga kesihatan dan kecantikkan dalaman dan luaran buat smeua wanita tak kira berkahwin mahupun bujang. Inteemor diramuankan dari 16 herba yang terpilih dan mempunyai khasiat yang sangat bagus untuk semua wanita. Herba-herba yang terpilih mempunyai khasiat yang berbeza dan terbukti khasiatnya.

Inteemor telah mendapat kelulusan jaminan selamat oleh KKM dan HALAL oleh Jakim. Korang tidak perlu risau kerana setiap ramuan yang dimasukkan adalah dari sumber tumbuhan dan herba yang terbaik khasiatnya. Rasa Inteemor sangat sedap seperti rasa bluebarry dan ianya tidak terlalu pahit kerana mempunyai campuran manisan madu asli. 



Kelebihan Inteemor

Inteemor mempunyai pelbagai kelebihan untuk kesihatan dan kecantikan wanita dari dalaman dan luaran. Dan yang paling menarik adalah bagi yang cubby macam Mrsyanie ni, Inteemor mamu membantu dalam mengurangkan berat badan. Wow!! Tak payah nak susah-susah makan supplement 2-3 jenis, hanya mengamalkan Inteemor sahaja pelbagai 1001 khasiat korang akan dapat. Siapa tak nak kan jimat tau!!


Cara pengambilan Inteemor

Mrsyanie amalkan Inteemor dengan pengambilan 1 sudu pagi selepas sarapan dan 1 sudu malam sebelum tidur. Dan amalkan pengambilan air kosong yang mencukupi untuk badan. Biar pengambilan seimbang dalam badan. Satu lagi pantang korang jangan guna sudu besi, pengambilan Inteemor dengan menggunakan sudu plastik. Kenapa? Kerana ianya mengandungi Madu (bukan madu 3 tau hihi).



Testimoni Inteemor

Inteemor dah terbukti keberkesanannya dengan bukti testimoni pengguna Inteemor. Tak perlu tengok orang lain, Mrsyanie sendiri merasai keberkesanan khasiat dari 16 herba terpilih untuk kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran Mrsyanie. Lagi satu, suami pun makin sayang!! Yelah kena jaga kesihatan dan kecantikkan untuk suami. 



Inteemor by Ephyra


Harga Inteemor hanya RM49.00 sahaja
{postage RM6 (semenanjung) , RM10 (Sabah Sarawak)}

Email: oceanlife2u@gmail.com
Tel: 019- 3999 238 / 03- 41417 889

Instagram: Ephyra2u




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

13 comments:

  1. mas pun minum inteemor..
    memang banyak khasiat untuk kesihatan luaran & dalaman wanita

    ReplyDelete
  2. Harga pun tak lah mahal kan. Mesti best.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, tak rugi cuba Inteemor ni kan Yanie ;)

    ReplyDelete
  4. hai yanie...wahhh swmakin sayanglah abg faizal pas nie...hikhikhik

    ReplyDelete
  5. Ada tak dlm bentuk kapsul ? -
    - wawa Idris-

    ReplyDelete
  6. Best produk ni.. semua dlm 1..

    ReplyDelete
  7. InshaAllah. Nti nk cuba minum..ramai dh kawan2 consume

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, Kak Nina pun dah amalkan INTEEMOR dan teruja akan khasiat dan kebaikkannya!

    Testimoni Kak Nina
    CoratCoret Nina: 5 Rahsia INTEEMOR yang anda harus tahu -
    http://ninamirza.blogspot.my/2015/11/5-Rahsia-INTEEMOR-anda-perlu-tahu.html

    ReplyDelete
  9. Tampil menawan dengan Inteemor....

    ReplyDelete
  10. sahabat baik karib dan akrab... hehehehe.. :)

    ReplyDelete

FANPAGE

back off