Bond with TLC Party

Assalammualaikum w.b.t

Bond with TLC Party | Wah teruja Mrsyanie dapat berparty di KLGCC. Dimana tu? Mrsyanie mula pun tak tahu, apa lagi cari pak google ler. Rupanya KLGCC adalah singkatan bagi Kuala Lumpur Golf & Country Club. Teruja, terkejut, dan terkesima dapat merasa ke Kuala Lumpur Golf & Country Club tau. Tengok lokasi nya pun boleh tahan exclusive gak.  




Bond with TLC Party


Apa itu TLC? TLC adalah singkatan bagi Top Leaders Circle.  Top Leaders Circle (TLC)  meruapakan team yang mampu membantu para usahawan terutamanya wanita dalam kerjaya perniagaan. Ianya membantu dalam memberi latihan, pengetahuan dan melahirkan ramai ushawan online atau offline dengan berjaya bersama.



Mrsyanie dijemput sebagai media bersama dalam meraikan kejayaan para usahawan terutamanya wanita dalam bidang perniagaan. Teruja sangat dapat bersama dengan usahawan berjaya dalam satu party yang bertemakan #BondWithTLC. Ala wanita bond gtu..hihi



Inilah Kak Lynn Shukor

Bersama team #queenbees yang sangat gorgeous dan sangat peramah. Diorang akan bergerak bersama dalam satu team untuk berjaya. Diorang bekerjasama sebagai satu keluarga dalam membantu ekonomi masing-masing. Memang team terbaik!! Ianya diketuai oleh Kak Lynn Shukor. Seorang yang sangat riang dan tak lokek dengan ilmu yang dia ada.

Majlis juga turut dimeriahkan oleh penyanyi dan sekarang menjadi pelawak pula iaitu MarkAdam. Memang lawak orangnya dan suara terbaik!! 




Sebelum balik wajib bergambar dengan kereta mewah ni. Orang panggil apa ye kereta ni? hihi Tapi emmang panjang dan mewah dalam ni. Siapa kata tak leh guna kereta ni jika ada usaha dan kegigihan dalam memperbaiki kehidupan dan ekonomi keluarga. Diorang dah buktikan! 

Lokasi: Kuala Lumpur Golf & Country Club
Alamat: 10, Jalan 1/70D, Bukit Kiara, 
              60000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan 
              Kuala Lumpur, Malaysia

Untuk keterangan lanjut TLC:

Website: www.lynnshukor.com
Instagram: Lynn Shukor
Facebook: Lynn Shukor

 Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,