Carlo Rino | Once Upon A Whimsical Wonderland

Assalammualaikum w.b.t

Once Upon A Whimsical Wonderland | Amboi tajuk Mrsyanie berbahasa English lagi, sebanarnya itu lah tema bagi keluaran terbaru dari jenama yang terkemuka iaitu Carlo Rino. Siapa yang tak kenal dengan jenama Carlo Rino kan terutamanya bagi kaum wanita. 

carlo rino, wonderland, handbag,

CarloRino


Carlo Rino kini menampilkan dengan koleksi yang menjadi trendy buat semua peringkat umur. Mrsyanie suka dengan Carlo Rino kerana setiap design dan warna yang ditampilkan sangat cantik dan trendy. Ianya kelihatan lebih ceria dan ala-ala fantasi gitu. Sempena fashion show Carlo Rino yang lepas, Carlo Rino membawa beberapa pattern koleksi handbag dan kasut. Jom kita tengok koleksi terbaru Carlo Rino yang bertemakan 'Wonderland'.

carlo rino, wonderland



Cantik kan semua koleksi Carlo Rino, kalau korang nak tahu Carlo Rino juga ada keluarkan koleksi kasut dari pelbagai jenis pattern kasut. Terdapat Comfort With Style, These Boots Are Made Amazing, Well-Heeled Lady, dan juga terdapat koleksi kasut lelaki dengan design yang sangat stylo dan smart.


Memang sangat teruja Mrsyanie tengok dan akhirnya disambar jua handbag Carlo Rino untuk menjadi salah satu koleksi kegemaran Mrsyanie. Dan Terima kasih Carlo Rino menambahkan lagi satu koleksi buat Mrsyanie.

carlo rino, wonderland, handbag, kasut

Dapatkan segera koleksi dari Carlo Rino dengan promosi sehingga 50% potongan. Wah sale besar-besaran ni, rasa nak tambah lagi je koleksi hihi.. Korang boleh kesemua butik Carlo Rino atau juga boleh shopping secara atas talian (online). Mrsyanie suka beli di SOGO Kuala Lumpur, lepas ni boleh cuba secara atas talian (online) pula.hihi

Unutk sebarang maklumat dan pembelian:

Website: http://www.carlorino.net/
Shop online: http://shop.carlorino.net/



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,