Nak Menang 30 RIBU AIRASIA BIG POINTS AND RM 600 CASH

Assalammualaikum w.b.t

MENANG 30 RIBU AIRASIA BIG POINTS AND RM 600 CASH |  Wah join contest boleh menang sehingga RM600 cash dan korang boleh dapat sehingga 30 ribu AirAsia big point. Untungnya siapa yang menang kan. Sesiapa sahaja boleh join contest ini janji korang ada blog. Mana tahu tuah korang kali ini kan. 30 ribu big point AirAsia boleh bawa korang terbang ke Busan, Phuket, Medan, Bali, Singapore, Melbourne, Pert dan lain-lain. Sapa nak kasi kan, jadinya jom join contest dari Blogger Sayaiday

LAZADA.COM.MY


Sebelum itu, korang masih ingat tak entry yang lepas mengenai Lazada buat sale photobook RM3 jew. Kalau korang nak tahu Lazada bukan sahaja sale photobook, pelbagai lagi produk Lazada ada sale sehingga 95% potongan tau. Tengok sahaja website Lazada rambang mata Mrsyanie tau. Contest ini dijalankan sempena Online Revolution Sale Lazada Malaysia. Jadi tak rugi korang join contest dan join shopping dengan Lazada. 

Hottest Deal on 12 December Sale
Semalam Mrsyanie dah beli Photobook yang berharga RM3.00 sahaja. Kali ini Mrsyanie tengah usha SJ4000 (seperti gambar dibawah). Teruja dah rasanya sebab ada sale sehingga 80%. Sangat rambang mata dah ini. Lazada sedang jalankan Online Revolution Sale Lazada Malaysia yang akan bermula pada 10 Disember hingga 12 Disember 2015. Sale kemuncak adalah pada 12 Disember 2015! Diskaun Sale sehingga 95%!

Korang boleh terus layari: http://www.lazada.com.my/online-revolution/



 Menang 30 RIBU AIRASIA BIG POINTS AND RM 600 CASH


Website: LAZADA.COM.MY
Blog Sayaiday : http://www.sayaiday.com


Happy Shopping dan Good Luck tau!!

Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: