Pore Beauty Nose Pack by SKINMISO

Assalammualaikum w.b.t

Pore Beauty Node Pack |  Ramai yang tahu bahawa Korea femes dengan produk kecantikkannya dan produk penjagaan wajah. Semalam sampai produk dari Korea, teruja kot yelah nak ke Korea tak tahu bila. Dapat barang Korea pun dah cukup seronok. Produk dari WishTrend WholeSale yang menawarkan produk-produk kecantikkan dan penjagaan kulit wajah dari Korea. Yang pasti, produknya dijaga kualiti dan selamat untuk kulit wajah. 

Pore Beauty Nose Pack from SKINMISO


Walaupun ianya berpusat di Korea tetapi Wishtrend menawarkan penghantaran ke seluruh dunia. Di Malaysia pun dah sampai dengan selamat tau. Dapatnya produk semalam terus malam tadi Mrsyanie cuba produk Pore Beauty Nose Pack. 

Produk Pore Beauty Nose Pack merupakan produk keluaran SKINMISO. Ianya membantu dalam proses membuang Blackhead dan Whitehead sepenuhnya dari dalam kulit tanpa menyebabkan apa-apa kerosakan kulit. Ia lembut dan sangat berkesan 3 sistem langkah yang sempurna menghilangkan bintik hitam. SKINMISO menawarkan produk Pore Beauty Nose dengan hanya 3 step mudah.



Clearly remove sebum dan blackheads with 3 step :


1) Clean Up (Blackhead & Whitehead Removal Mask)

STEP 1- Gunakan produk yang dilabelkan dengan STEP 1. Ianya berfungsi untuk membuka liang-liang pori bagi mengeluarkan Blackhead dan Whitehead. Sebelum letakkan mask cuci dahulu wajah anda dengan air yang bersih, kemudian lekatkan mask STEP 1. Dibiarkan selama 10 minit sahaja kemudian buka mask tersebut. (Jika terasa sakit, tanggalkan mask anda). Selepas ditanggal gunakan Comedo Remover dari SKINMISO atau cotton swabs untuk menaggalkan blackhead atau whitehead.


2) Tighten Up (Calming & Contraction Mask)

STEP 2- Selepas blackhead dan whitehead ditanggalkan, cuci muka anda dengan air yang bersih. Kemudian gunakan pula mask yang berlabel STEP 2. Fungsi STEP 2 adalah untuk menutup semula liang-liang pori anda. 


3) Contol Up (Balancing Moisture and oil)

STEP 3- Ia membantu untuk mengawal sebum dan minyak muka untuk mengekalkan keseimbangan kelembapan kulit.






Yeah tak sakit pun buang Blackhead dan Whitehead dengan menggunakan Pore Beauty Nose Pack by SKINMISO ni. Tak susah pun korang order je dan diorang akan hantar terus ke alamat korang. Penghantaran seluruh negara tau dan jangan risau kerana setiap produk yang dipos akan dibalut dengan kemas dan dimasukkan dalam kotak yang tape kan. Selamat produk sampai ke tangan korang tau.

Untuk pembelian & maklumat lanjut:

Website: http://www.wishtrend.com

Instagram: https://www.instagram.com/wishtrendwholesale
Instagram: https://www.instagram.com/wishtrend/

Email: trade@wishcompany.net



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,