Shaving vs Waxing | Hubba Wax

Assalammualaikum w.b.t


Shaving vs Waxing | Hubba Wax |  Mungkin ramai yang menggunakan cara shaving untuk membuang bulu roma tetapi tidak tahu akan kesan shaving berbanding dengan waxing. Kenapa perlu waxing? Waxing adalah cara paling terbaik untuk membuang bulu kerana ia mencabut sehingga akar bulu roma tetapi, jika shaving ianya hanya membuang bulu dipermukaan sahaja.

Hubba Wax


Hubba wax adalah agent waxing yang paling bagus dan selamat. Ianya adalah homemade dari sumber semulajadi tanpa sebarang campuran bahan-bahan yang merbahaya. Yang pasti TIADA bahan lilin digunakan dalam Hubba Wax. Kalau korang nak tahu cara shaving akan menyebabkan permukaan kulit akan menjadi gelab dan pertumbuhan bulu roma akan lebih cepat.  Lihat perbezaan shaving dengan waxing.




Kelebihan Hubba Wax



Hubba Wax didatangkan dengan 6 aroma yang semua dari bahan semulajadi, 6 aromanya:

  1. Blueberry
  2. Strawberry
  3. Lemon
  4. Orange
  5. Coklat
  6. Leman Tea
Mrsyanie guna yang aroma lemon, baunya wangi je dan korang tak perlu bimbang jika termakan kerana tiada bahan kimia atau lilin digunakan. Ianya 100% dari bahan semulajadi. Setaip botol mempunyai kuantiti sebanyak 330gram, jadi ikut kepada penggunaan dan kekerapan. Juga disediakan 10 wax strip, 2 spatula kayu, dan glove plastik dalam setiap pembelian. Untuk kain wax strip korang boleh basuh tau (bilas dengan air), tak perlu nak beli lain dah.



Dapatkan cepat tau!! Mrsyanie sendiri dah mencuba Hubba Wax.

Hubba Wax

Pertanyaan dan pembelian:

Whatsapp: 0132753539 (Niza)
Facebook: Haniza Hanizahani
Instagram: @hubba_hq



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , ,