Tenpin Boling Persabahatan LZS Dengan Rakan Media

Assalammualaikum w.b.t

Tenpin Boling Persabahatan LZS Dengan Rakan Media | Sabtu lepas berlangsung satu perlawanan persahabatan antara Lemvaga Zakat Selangor dengan Rakan Media. Antara yang turut hadir adalah rakan media Kelab Blogger Ben Ashaari, TV3, Awani, Utusan dan ramai lagi rakan media yang turut serta.


Tenpin Boling Persabahatan LZS Dengan Rakan Media


Mrsyanie dan 3 lagi rakan blogger, PCL, Kak Mas, dan ST mewakili Kelab Blogger Ben Ashaari bagi perlawanan persahabatan LZS bersama rakan media. Alhamdulillah majlis berlangsung dengan jayanya tetapi lane pulak yang asyik sangat masalah. Harap pihak Shah Alam Mega Lanes dapat pelbagai lane yang sedia ada supaya dapat tingkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan. 

sumber gambar: kakMas

Tujuan utama perlawanan persahabatan ini berlangsung bagi menghargai pihak media bersama dalam membantu dan bersama pihak Lembaga Zakat Selangor dalam meningkat perkhidmatan zakat. Bangga dapat bersama pihak Lembaga Zakat Selangor dalam mendekati golongan Asnaf dan golongan yang memerlukan zakat. 


Terima kasih pihak Lembaga Zakat Selangor atas jemputan pihak media bersama dalam perlawanan persahabatan bersama media. Dan terima kasih abg Ben Ashaari memberi kami peluang untuk mewakili Kelab Blogger Ben Ashaari. Kami dapat tempat ke 12 dari 20 kumpulan rakan media termasuk Lembaga Zakat Selangor. Lepas ni kena berlatih lebih ni hihi




Pesanan: Jangan lupa bayar zakat ye bagi yang layak. Dan kaunter zakat Selangor sentiasa terbuka bagi yang memerlukan zakat mengikut syarat yang ditetapkan/ kelayakkan.

Lembaga Zakat Selangor, 18 Januari 2016




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,