Curio by Green Paradise | Pusat Rawatan Dan Penjagaan Kaki dan Tangan

Assalammualaikum w.b.t

Curio by Green Paradise | Pusat Rawatan Dan Penjagaan Kaki dan Tangan | Siapa disini suka buat pedicure & manicure ? Mrsyanie suka sangat kalu bab pedicure & manicure  ni tau. Tapi yelah kalau kat Tanjung Malim tu tiada yang sesuai. Selalu jugak turun Kuala Lumpur untuk dapatkan perkhidmatan  pedicure & manicure tapi sekejap je berkilat kuku nya.


Curio by Green Paradise, Bandar Baru Bangi



Rupa Paras Vogue Cantik & Vogue, Tapak Kaki Berjerawat & Kuku pula Kotor! Tak sanggup pulak Mrsyanie jadi macam tu, sanggup ni datang jauh-jauh semata-mata nak dapatkan perkhidmatan rawatan kaki dan tangan. Mana Mrsyanie tahu? Dari blogger Abg BenAshaari mengenai rawatan kaki dan tangan di Curio by Green Paradise ni sangat bagus. Bagus ke? Ha Mrsyanie datang terus ke cawangan Bandar Baru Bangi untuk merasai sendiri rawatan kaki  dan tangan.


Memang dah lama nak buat rawatan kaki khususnya tapak kaki sebab yelah guna produk dengan dapatkan rawatan sangat berbeza. Mrsyanie nak buang kulit mati dan rekahan tumit kaki. Bila di syorkan untuk dapatkan rawatan di Curio by Green Paradise cepat jew Mrsyanie pujuk Mrlaling. hihi  Curio bukan lah seperti SPA kecantikkan lain yang menawarkan pedicure & manicure tetapi di Curio by Green Paradise merupakan pusat rawatan bagi kaki dan tangan. Ianya lebih menumpukan kepada kebersihan, treatment dan penjagaan. Semua produk yang diorang guna adalah dari keluaran syarikat mereka sendiri kerana ingin menjaga kualiti dan sumber bahan yang digunakan dari bahan semulajadi.




Kami sampai disambut oleh staff yang sangar peramah dan mesra. Mrsyanie diberi penerangan mengenai pakej yang disediakan disini terlebih dahulu. Diorang juga ada meminta untuk kita isi maklumat mengenai diri untuk rekod diorang dan beberapa maklumat mengenai permasalahan kaki dan tangan.

 
Mrsyanie diberi cadangan untuk dapatkan rawatan merawat tapak kaki dan pedicure & manicure. Apa lagi teruja ler, lama gak tak layan buat pedicure & manicure dan Mrsyanie tak pernah buat rawatan penjagaan tapak kaki tau. Pertama kali ini!!




Sangat best dan licin je tapak kaki, kuku pulak berkilat walaupun Mrsyanie basuh dengan sabun tau. Sewaktu rawatan diberikan Mrsyanie dah nak tidur tau sebab tak sakit langsung dan terasa tenang jew. Sangat puas hati dan paling bestnya Mrlaling tak pernah pun buat sebelum ini rawatan tapak kaki sebab dia seorang yang penggeli kalu bab tapak kaki. Tapi di Curio diorang tahu bagaimana handle penggeli macam Mrlaling ni hihi.



Tak susah pun cari lokasi, korang waze je Butik Bella Ammara Bangi. Bangunan Curio by Green Paradise ni betul-betul belakang Butik Bella Ammara. Mudah kan. Harga pula tidak terlalu mahal, Mrsyanie ingat mahal sampai 3-4 ratus tapi tak sampai pun. Siap ada kad diskaun lagi tau pada yang ada kad diskaun.



Bersama Puan Haskina Wan Kassim

Sebelum balik Mrsyanie diberitahu bahawa Curio by Green Paradise juga menawarkan kelas latihan dan kemahiran rawatan kaki dan tangan. Yang menarik diorang bukan sahaja memberi kelas tetapi diorang mengajar bagaimana setiap pelajar mereka cara membuat duit dan bekerja dalam satu kumpulan. Korang yang berminat untuk turut serta dalam kelas kemahiran ini boleh hubungi nombor yang dibawah. Boleh jadikan ianya sebagai satu kerja dalam mendapatkan sumber pendapatan tau. 


Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan perkhidmatan:


Alamat : Curio by Green Paradise Bangi,
              No 5-09-02 Tingkat 1, Jalan Medan,
              Pusat Bdr 8A,
              Bangi Sentral, 43650
              Bandar Baru Bangi, Selangor.
              Landmark: atas Butik Alisha Faysal dan belakang Butik Bella Ammara.


No Telefon:
En Zul Marican: 012 689 0197 
Bandar Baru Bangi Outlet: 012-65550197
Ampang Point Outlet: 0342576500
Wangsa Walk Outlet: 03 41430500 


Email: haskina.curio@gmail.com 
           zul.curio@gmail.com

Facebook : https://www.facebook.com/greenparadiseCurio 
Facebook Green Paradise Bangi: https://www.facebook.com/greenparadisebangi 
Instagram : http://www.instagram.com/curio_official 


**psst: Diorang akan adakan Karnival sale pada 8-10 Januari 2016 tau, jangan lupa ajak kekawan datang ye hanya di Bandar Baru Bangi.

Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,