Jom Klik

FEED EFG

Kenderaan Tanpa Minyak Hitam | Polytron

Assalammualaikum w.b.t


Motorsikal Tanpa Minyak Hitam |  Terkejutkan mana ada kenderaan yang tiada minyak hitam, yup betul tu mesti ada minyak hitam bagi menghidupkan enjin. Tetapi dengan teknologi Minyak Polytron membantu sekiranya enjin kenderaan kebocoran sehingga tiada minyak hitam tetapi masih boleh hidup dan berjalan sehingga 20 km. Minyak Polytron juga digunakan pada kenderaan tentera.


POLYTRON MINYAK ENJIN


Macam tak percaya, yup dengan teknologi minyak Polytron ianya membantu enjin menjadi lebih baik. Ini kerana semua produk Polytron mengandungi MTC yang merawat permukaan logam yang bergesel dalam enjin untuk mengurangkan geseran sehingga 95%. Mrsyanie pun sebanar tak berapa paham yelah bab minyak hitam ke, kereta ke memang Mrsyanie tak ambil tahu sejak berkahwin. Mrlaling yang banyak menguruskan mengenai kenderaan. Tapi bila diterangka dan beri bukti macam tak percaya je air boleh dituang dalam enjin. 


sumber gambar: http://syimayusuf96.blogspot.my/
video


Bukti dah tunjuk, Mrsyanie dan Mrlaling bersetuju nak mencubanya. Kami letak pati minyak Polytron kedalam minyak enjin kami. Esoknya bila balik dari Melaka ke Tanjung Malim memang puas hati, enjin sangat lancar dan tak bunyi enjin pun. Bila berhenti di rnr lepas Mrsyanie ke bilik air, bergilir pula dengan Mrlaling, Mrsyanie ingatkan enjin dimatikan tapi rupanya masih hidup/on. Memang terbaik!!


Lagi satu kami test juga letak sedikit di tangki minyak, minyak petrol kereta jadi sangat menjimatkan. Bayangkan dari Melaka kami isi penuh minyak kereta sampai Lembah Beringin hanya turun satu bar sahaja. Kelajuan yang kami bawa 110-120 km/jam. Selalunya kalu bawa kelajuan cam tu akan turun dalam 2-3 bar. Sangat disyorkan dan korang cuba sendiri untuk mengetahui betapa bagusnya minyak enjin Polytron.


Untuk sebarang maklumat dan pembelian:

No Telefon: 017-607 7879
Website: http://www.polytron-lubes.com/


Instagram : https://www.instagram.com/polytronmalaysia
Facebook : https://www.facebook.com/polytronlubricantmalaysia





Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

1 comment:

FANPAGE

back off