Water Splash (Hydrating Jelly Mask)

Assalammualaikum w.b.t

3Bskin | Water Splash (Hydrating Jelly Mask) | Kali ini mrsyanie nak kongsikan bersama korang satu produk Masker yang sangat sesuai untuk wanita yang mempunyai masalah kulit kering. Inilah dia produk terbaru dari #3Bskin yang Mrsyanie bagitahu dalam instagram YanieYusuf

3bskin

Water Splash (Hydrating Jelly Mask)


Water Splash (Hydrating Jelly Mask) merupakan masker yang sangat sesuai untuk kulit yang mempunyai masalah berminyak dan blemish prone. Hydrating Jelly Mask dari 3bskin khas untuk mengembalikan, menambahkan, dan menyegarkan semula kulit wajah supaya kelihatan lebih segar dan lembab (moisturizing). Ia membantu kulit menjadi lebih halus, mengurangkan garis kedutan dan melindungi kulit wajah dari kekeringan. 

Water Splash ,Hydrating Jelly Mask

Mungkin ada yang tertanya apakah 3Bskin? 

Apakah 3BSKIN? 


Produk yang menawarkan kualiti yang tinggi dengan harga mampu milik dan diperbuat daripada bahan terbaik yang sesuai digunakan oleh masyarakat Asia terutama bagi golongan remaja. Ciri-ciri produk yang unik, pek produk menarik perhatian dan terkini sesuai digunakan oleh wanita dan lelaki.  

Bilakah 3Bskin diwujudkan?  


Setelah bertahun pengalaman dalam jualan dan promosi produk kecantikan pihak lain, pengasas menyedari kepentingan untuk mencapai kepuasan pelanggan, mendapat kepercayaan dari pada pelanggan, memastikan produk yang dibuat berkualiti tinggi, meletakan harga produk dengan harga mampu milik berserta kualiti yang terjamin baik . Untuk mencapai kepuasan pelanggan, pengasas hadir dengan idea mencipta produk keluaran serta jenama sendiri bagi memenuhi segala kepentingan pelanggan. Oleh itu pengasas mengeluarkan produk berjenama 3Bskin yang “Trademark” pada bulan September 2015 dan produk bakal dilancarkan pada Januari 2016.  

Pengenalan Produk 3BSkin    


1. Detox Mask  
2. Hydrating Jelly Mask  
3. Diamond UV SPF35+++  
4. Cleansing Milk  
5. Toner  
6. Enzyme Scrub  
7. Serum    

Untuk lebih lanjut korang boleh klik SINI.

Water Splash ,Hydrating Jelly Mask,


Kebanyakkan produk masker tidak mempunyai pelembap semulajadi, tetapWater Splash (Hydrating Jelly Mask) dari 3Bskin berunsurkan hydrating dan kelembapan semulajadi. Bahan yang digunakan Aloe Barbadensis, Chamomile Extract, Hyaluronic Acid, Lecithin, Natural Bearberry Leave extract, Tocopheryl Acetate.

Tekstur bahan Hydrating Jelly Mask sangat lembut dan mudah digunakan. Jom kita pelajari cara penggunaan Hydrating Jelly Mask. Sebelum itu, Mrsyanie nak bagitahu masker ini digalakkan diguna 1-2 kali seminggu bagi mengekalkan kecantikkan dan kelembapan kulit wajah. Selepas penggunaan dibiarkan 15-20 minit sebelum dibasuh atau boleh jugak dibasuh keesokkan pagi (Boleh dibawa tidur).

Tutorial cara penggunaan Hydrating Jelly Mask:




Water Splash (Hydrating Jelly Mask)


Water Splash (Hydrating Jelly Mask)


Cukup sesuai dengan kulit Mrsyanie kerana terdedah dengan cahaya matahari menyebabkan kekeringan kulit dan menjadi kusam. Mrsyanie akan amalkan Hydrating Jelly Mask dari 3Bskin 2 kali seminggu waktu malam. Dan bilas keesokkan paginya, hasilnya kulit lebih lembut dan lembap secara semulajadi.


Recommended for oily and blemish prone skin types. 

Untuk maklumat lanjut:

3Bskin


Alamat: Penthouse (Level27) Centerpoint South, 
            The Boulevard Mid Valley City 
            Lingkaran Syed Putra 59200 
            Kuala Lumpur Malaysia (Sila Buat Temu Janji) 

Website: www.3bskin.com 
(website masih dalam proses pengubahsuaian) 

Facebook: 3BSkin 
Instagram: 3BSkin



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,