BB Cream Melindungi Kulit Dari Sunburn | Cosmoderm

Assalammualaikum w.b.t

BB Cream Melindungi Kulit Dari Sunburn | Cosmoderm | Waktu kat Taman Negara Pahang dan Legoland Malaysia Resort, semua aktiviti yang Mrsyanie lakukan kebanyakkan semuanya terdedah dengan sinaran cahaya matahari terus (outdoor). Mrsyanie tak perlu bimbang dah dengan kulit sunbrun sebab dah ada BB Cream dari Cosmoderm. Berkesan tau!!

Cosmoderm


BB Cream Melindungi Kulit Dari Sunburn

Terdapat 2 jenis BB Cream yang diformulakan oleh Cosmoderm untuk sesuaikan dengan kulit wajah wanita Malaysia, iaitu  BB Cream Tea Tree Oil dan  BB Cream Vit E.  Cosmoderm BB Cream Tea Tree Oil khas untuk kulit berminyak manakala Cosmoderm BB Cream Vit E untuk kulit normal dan juga kombonisasi.

Mrsyanie gunakan  BB Cream Tea Tree Oil (code 01) dan sangat sesuai dengan kulit Mrsyanie yang agak berminyak sedikit.  BB Cream Tea Tree Oil tidak mengubah warna kulit dan ianya nampak lebih neutral. Yang penting dapat melindungi kulit Mrsyanie daripada sunburn cahaya matahari.  

BB Cream Melindungi Kulit Dari Sunburn,BB Cream Tea Tree Oil (code 01)

BB Cream Tea Tree Oil

BB Cream Tea Tree Oil yang dirumus dengan minyak tea tree, minyak jojoba, kulit kayu manis dan glutathione. BB Cream Tea Tree Oil berfungi dalam membantu menutup cela, jerawat serta boleh dipakai sebagai asas mekap. 

Selain itu kandungan  BB Cream Tea Tree Oil yang mempunyai SPF 35PA+++ bertindak sebagai perisai kulit dari sinaran UVA yang rosakkan sel kulit punca penuaaan awal dan jeragat dan UVB punca kulit lebih gelap dgn menggalakkan pengeluaran melanin yang berlebihan. Tidak lupa juga BB Cream Tea Tree Oil berfungsi dalam mengembalikan kelembapan kulit wajah secara semulajadi.


BB Cream, BB Cream Tea Tree Oil (code 01)


Cara Penggunaan : Selepas membersih dan menyegar muka, sapukan BB Cream Cosmoderm dengan menggunakan hujung jari korang dan sapukan pada wajah dan ratakan. Mudah kan.

BB Cream,BB Cream Tea Tree Oil (code 01),Magic Body Lotion, Tea Tree Oil Soap, Cleanser Tea Tree Oil

Sekarang tak tidak perlu kulit sunburn tau, kerana ada BB Cream Tea Tree Oil yang boleh melindungi kulit wajah Mrsyanie. Mrsyanie juga turut menggunakan produk Cosmoderm yang lain antaranya: Magic Body Lotion, Tea Tree Oil Soap dan Cleanser Tea Tree Oil. Nantikan Mrsyanie cerita pengalaman menggunakan Magic Body Lotion pula tau. Terima kasih Cosmoderm.

Untuk sebarang pembelian:

Cosmoderm 

Website: www.cosmoderm.com.my
Facebook: Cosmoderm

Mana-mana cawangan terpilih :

*Guardian
*Apex Pharmacy
*Vitacare
*Dealer Cosmoderm 




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,