Kepelbagaian Menu di Brolly Crab Factory Restoran

Assalammualaikum w.b.t

Kepelbagaian Menu di Brolly: Crab Factory Restoran | Mrsyanie nak syorkan korang yang nak cari restoran untuk lunch atau dinner dengan kepelbagaian menu, bolehlah terjah  Brolly Crab Factory Restoran  yang terletak dijalan persiaran KLCC. 

Brolly: Crab Factory Restoran 


Akhirnya sampai juga Mrsyanie ke Brolly Crab Factory Restoran bersama rakan blogger yang lain. Seperti biasa Mrlaling menjadi peneman setia Mrsyanie. Terima kasih sayang.  hihi.. Ok kembali semula kepada Brolly Crab Factory Restoran. 


Apa yang menarik di Brolly Crab Factory Restoran, ianya terletak berhampiran KLCC dan betul di menara Felda. Sangat mudah untuk kesini dan landmark Brolly Crab Factory Restoran adalah bas diluar restoran. Sampai sahaja perkara pertama Mrsyanie buat dalah ambil gambar dengan bas tu. hihi Bas disini dibuat kaunter khas untuk penjualan minuman. Itu baru diluar, macam mana pula deko kat dalam. Jom tengok:



Disini terdapat beberapa ruang khas, seperti dibawah adalah ruang khas untuk tempahan dalam 15-30 orang untuk sambutan harijadi, ulangtahun dan sebagainya.


Kita tengok pula antara menu yang sempat Mrsyanie rasa.  Kalau korang kesini tak sah kalau tak order minuman yang menajdi pilihan ramai adalah Wild Blueberry, Passion Mojito, Apple Mojito, Pineapple Maracuja, dan Passion Blueberry.  Yang menjadi pilihan Mrsyanie adalah Passion Blueberry memang sangat sedap.


Di Brolly Crab Factory Restoran terdapat 9 jenama makan yang bernaung dalam satu restoran. Inilah keunikkan Brolly Crab Factory Restoran  yang mempunyai kepelbagaian menu makan dari 9 jenis brand. Antara yang menajdi pilihan Mrsyanie adalah Crab Factory, ianya mensajikan makanan seafood yang sangat segar dan sedap. Kita tengok menu yang sempat Mrsyanie ngap (makan) dalam perut hihi


Flower Crab Set Mild (Asam Pedas) – RM109.00


Meat Crab Set Garlic Butter – RM174.00



Sebelum makan bergambar dulu, dah mula makan tak tengok dah orang nak shoot gambar. hihi Terima kasih Abg Lan shootkan gambar kami teruja tengah makan. Serius memang sedap. Ini kiranya dah kali kedua Mrsyanie makan seafood dari Crab Factory, ianya tak pernah kecewakan tau.


Terdapat juga menu lain seperti nasi, makanan barat dan sebagainya.

Aneka Satay: ayam, daging, kambing, udang & sotong – RM9.00 – RM16.00

Beef Sirloin with Black Perpper Sauce & Fries – RM65.00 + Beef Ribeya with Mushroom Sauce & Mash – RM78.00

Beef Yakiniku Omelette Curru Don – RM28.00

Seafood Fried Rice Lunch Tray – RM28.00

Ayam Percik Lunch Tray – RM26.00

Chicken Burger – RM34.00

Beef Burger – RM32.00

Lambogarlic Pizza – RM34.00

Cencalok Fried Chicken Wings – RM22.00

Tiramisu – RM16.00 & Chunky Peanut Butter – RM18.00


Waffle with caramel – RM20.00



Berita baik untuk korang sekarang ni Brolly: Crab Factory Restoran  tengah adakan satu promosi hebat khas untuk bulan Mac. 

Promosi di Crab Factory @ Brolly Kuala Lumpur



Untuk maklumat lanjut:


Brolly Crab Factory Restoran 


Alamat: Ground Floor, Menara Felda, Platinum Park, 
              Persiaran KLCC, Kuala Lumpur. 
Tel no: +603 – 2181 4122 

Opening Hours: 11am-11pm 

Website: www.my-brolly.com
Instagram: @mybrolly
Facebook: Brolly




Till Next Entry ye!!!

Salam Sayang

Labels: , , ,