Jom Klik

FEED EFG

Koleksi Gambar Gerhana Matahari

Assalammualaikum w.b.t

Koleksi Gambar Gerhana Matahari | Alhamdulillah Mrsyanie masih berpeluang untuk menikmati keindahan ciptaan Allah SWT yang berlaku 3 tahun sekali. Seronok jugak bila tempat kita bekerja turut serta menjayakan program Cerapan awan sempena Gerhana Matahari. Gerhana Matahari akan datang dijangka pada tahun 2019, insya-Allah.

Koleksi Gambar Gerhana Matahari



Sepanjang Gerhana Matahari, kita tidak digalakkan untuk melihat dari pandangan terus, ianya perlu menggunakan perlindung supaya tidak membuatakan mata.








sumber: http://news.detik.com/berita/3161273/kombinasi-gerhana-bintang-dan-fajar-yang-mempesona
Till Next Entry ye!!!

Salam Sayang

5 comments:

  1. waahhh best nya...kita kat rumah xtgk pun. sibuk dgn anak2 hehe

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar...cantik gerhana matahari ni...bukan senang nak jumpa kan...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..seronok nya dapat tengok live dengan mate sendiri.. :)

    ReplyDelete
  4. x dapat nak tengok.. malas nak turun rumah.. asben je turun..huhu..

    ReplyDelete

FANPAGE

back off