Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd Taja Percutian Ke Kelantan

Assalammualaikum w.b.t

Menangi cabutan bertuah tajaan Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd | Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd merupakan salah satu agensi percutian dalam Malaysia yang memfokuskan percutian ke Kelantan. Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd telah menaja 3 orang ahli EFG percutian ke Kelantan. Siapakah yang bertuah mendapat tajaan percutian ke Kelantan selama 3 hari 2 malam.

Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd Taja Percutian Ke Kelantan


Sempena 1stEFGathering yang lepas, Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd telah menaja 3 pair cabutan bertuah ke Kelantan bersama Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd. Tapi nasib tak menyebelahi Mrsyanie untuk mendapat tajaan ke Kelantan. Tahniah kepada pemenang. huhu (ucapan dalam keadaan sedih tau). Sempat Mrsyanie bergambar dengan voucher percutian, ingat amik aura kemenangan tapi tak berjaya hihi..


Disebabkan jeles dengan blogger yang bertuah, Mrsyanie terus layari website Xcelltravel & Tours untuk dapatkan pakej terbaik dari diorang. Mahal pun tak apa lah janji dapat terbang ke Kelantan kan tapi terkejut bila tengok pakej yang disediakan oleh Xcelltravel & Tours memang sangat berbaloi. Banyak juga pakej menarik yang disediakan oleh Xcelltravel & Tours membuatkan Mrsyanie teruja nak ke Kelantan (harap kelulusan bajet dari menteri kewangan keluarga meluluskan) hihi. Tambahan pula Tahun 2016 ini adalah Tahun Melawat Kelantan.

Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd 



Pada korang yang merancang untuk bercuti ke Kelantan, memang patut ambil pakej dengan Xcelltravel & Tours tau. Antara pakej yang disediakan oleh Xcelltravel & Tours :

Ini baru antaranya, korang juga boleh dapatkan pakej mengikut planning yang terlah korang listkan. Kiranya senang cakap diorang boleh dibawa berbincang gitu. Mudah kan nak bercuti dengan Xcelltravel & Tours. 

Untuk maklumat lanjut:

Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd 

Telefon : 010-9282086
Website : http://www.xcelltravel.com/
Facebook : Xcelltravell & Tours Management Sdn Bhd
Instagram : @xcelltravelofficial



Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , , ,