Belon Hiasan Buat Majlis | WOW Clown & Balloon Specialist

Assalammualaikum w.b.t

Belon Hiasan Buat Majlis | WOW Clown & Balloon Specialist | Ramai yang selalu ambil mudah dalam perhiasan deko sesebuah majlis. Sebenarnya keceriaan sesebuah majlis juga diaurakan oleh perhiasan deko majlis. Cuba korang datang ke majlis perkahwinan pasti ada perhiasan tak kira di khemah atau seri pelamin itu sendiri kan. Apa kata korang buat sesuatu kelainan dalam deko sesebuah majlis dengan menggunakan belon. Ini bukan belon biasa tau!

belon gergasi, belon hiasan


WOW Clown & Balloon Specialist


Ianya adalah belon gergasi dengan pelbagai jenis bentuk mengikut kehendak pelanggan dan bersesuaian dengan majlis. Belon yang dihasil senikan oleh WOW Clown & Balloon Specialist


Sewaktu majlis 1stGathering EFG yang lepas, kami turut menerima tajaan belon gergasi dalam perhiasan majlis kami. Dari jauh Mrsyanie dah nampak belon-belon warna pink putih mengikut tema kami yang diletakkan di depan kanopi dan menjadi satu landmark bagi majlis kami. Tak pecah ke letak di kanopi berpanas? Inila kelebihan belon dari WOW Clown & Balloon Specialist, ianya berkualiti tinggi dan tahan lasak.


Kami juga turut dimeriahkan lagi dengan belon bunga gergasi yang menjadi backdrop untuk kami bergambar. Sweet sangat tau, ketinggian belon bunga gergasi ni lebih tinggi dari Mrsyanie tau. Peluk lah cam mana pun tetap kukuh dan tahan.



Bukan bentuk sahaja, pelbagai jenis bentuk dan fungsi boleh dihasilkan dari belon WOW Clown & Balloon Specialist. Contohnya, boleh juga dibuat pintu gerbang belon, hiasan untuk majlis naik buai dan sebagainya.

Cantik dan majlis lebih ceria dengan deko dari belon WOW Clown & Balloon Specialist. Selain itu, WOW Clown & Balloon Specialist juga menyediakan perhidmatan clown (badut) untuk pelbagai jenis majlis terutamanya majlis hari jadi.



Untuk maklumat lanjut:

WOW Clown & Balloon Specialist


No Tel: 017 3133184
Email: wowballoonmy@gmail.com
Facebook : WOW Clown & Balloon Specialist




Till Next Entry ye!!!

Salam Sayang

Labels: , ,