Jom Klik

FEED EFG

Biobax Cool Therapy Melegakan Sakit Sendi !!

Assalammualaikum w.b.t

Biobax Cool Therapy Melegakan Sakit Sendi !! | Yeah akhirnya minggu sukan dah selesai, bukan kegembiraan je yang dapat malah badan sakit-sakit pun dapat. hihi Orang bukan jenis sukan berkala ginilah jadinya, bila minggu sukan baru lah nak latihan kan. Nasib baiklah Mrsyanie ada penyelamat yang dapat melegakan kesakitan sendi dan lenguh-lenguh. Penyelamat?

Penyelamat sakit sendi dan lenguh: Biobax Cool Therapy

Biobax lah penyelamat kesakitan sendi dan lenguh-lenguh badan. Apa itu Biobax? Biobax Cool Theraphy adalah fast relief spray with Eucalyptus Oil, Habbatussauda and Olive Oil. 

Kandungan Biobax Cool Theraphy adalah :- 

  • Eucalyptus Oil 
  • Habbatussauda Oil 
  • Olive Oil 
  • Za'faran 
  • Lemon Grass 
  • Halia Bara 
  • Kaffir Lime 
  • Pappermint 
  • Menthol Crystal 

Bahan-bahan dalam Biobax Cool Theraphy adalah 100% organik. Jadi Biobax Cool Theraphy sesuai untuk ibu mengandung dan ibu berpantang. 


Biobax Cool Therapy Melegakan Sakit Sendi !!


Biobax Cool Theraphy membantu melegakan kesakitan dengan cepat. Bukan sahaja untuk melegakan kesakitan sendi atau lenduh malah Biobax juga dapat melegakan pernafasan. Rasa lega dan rilex je bila dapat menghidu kesegaran dari Biobax. Memang patut korang cuba dan korang tak perlu guna banyak pun, hanya semburkan 1-2 kali sahaja.

Video dari Mummy Irra

Biobax Cool Theraphy dapat membantu kelegaan kesakitan dengan segera. Antara kegunaannya adalah untuk seperti:
  • Sakit Belakang 
  • Ketegangan 
  • Terseliuh 
  • Lenguh-lenguh 
  • Sakit sendi 
  • Sakit lutut
  • Selsema/resdung 

Selain lenguh-lenguh, Biobax Cool Theraphy boleh melegakan selsema. Spray biobax pada tangan, kemudian gosok kedua belah tangan dan sedut bau di tapak tangan sehingga hilang bau. Sangat melegakan dan hilang rasa lenguh badan. Lepas sukan hari jumaat lepas main bola jaring, esoknya Mrsyanie terus turun Kuala Lumpur ada event SBB2016. Mrsyanie akan simpan siap-siap Biobax dalam handbag untuk dibawa kemana sahaja. Wajib ada dalam simpanan tau.


Untuk maklumat lanjut:


Biobax Cool Therapy

No Tel: 0199029195
Website: www.biobax.my

Instagram: biobax_official
Facebook: Petua Sakit Belakang





Till Next Entry ye!!!


Salam Sayang

3 comments:

  1. memang patut bawa ke mana sahaja apatah lagi kalau lepas bersukan dan buat kerj2 berat kan.. Biobax la peneman setia.. hehehehee... :)

    ReplyDelete
  2. nice sharing. singgah petang sini :)

    ReplyDelete

FANPAGE

back off