Khasiat Lidah Buaya | FOREVER ALOE VERA

Assalammualaikum w.b.t

Khasiat Lidah Buaya | FOREVER ALOE VERA | Siapa tahu Aloe Vera atau lebih dikenali sebagai Lidah Buaya? Mesti ramai yang tahu dah kan dan pasti tahu jugak khasiat nya. Sewaktu kecil Mrsyanie suka main petik atau main tulis-tulis dekat pokok Aloe Vera. Yelah walaupun berduri tetapi dalamnya lembut dan penuh berkhasiat. Dulu kalau melecur mesti nak cari Aloe Vera kerana ianya sejuk dan membantu mengurangkan tindakbalas melecur. Tapi sekarang dah tak perlu lagi nak cari pokok Aloe Vera kerana kini telah dipasarkan produk segera berasaskan Aloe Vera. Banyak khasiat dan kegunaannya tau.

FOREVER ALOE VERA



Mrsyanie kenal produk dari Forever Aloe Vera ini sewaktu 1st EFGgathering yang lepas kerana mereka merupakan salah satu syarikat tajaan goodies bag kami. Banyak rupanya produk yang boleh dihasilkan berasaskan Aloe Vera dan kini di komersial kan secara meluas.



Forever Living Aloe Vera Gel


Forever Living Aloe Vera Gel merupakan salah satu produk utama keluaran Forever Living. Ianya merupakan gel minuman yang mempunyai pelbagai khasiat. Mesti ada yang terpikir apa agaknya rasa Aloe Vera kan, jangan risau kalau korang tak boleh dengan perisa original pasti boleh merasainya dengan perisa yang lain. 


Khasiat Utama Forever Aloe Vera Gel:


Forever Sun Lips


Tadi Mrsyanie ada bagitahu yang pelbagai produk dapat dihasilkan dari Aloe Vera kan. Forever Sun Lips merupakan produk yang Mrsyanie suka. Ianya merupakan lips balm yang membantu melindungi permukaan bibir. Mrsyanie akan gunakan Forever Sun Lips dahulu sebelum menggunakan lipstick bagi mengekalkan kesegaran dan mengurangkan rekahan kulit bibir.



Kelebihan Forever Sun Lips:




Produk Forever Living telah mendapat sambutan yang sangat mengalakkan kerana ianya selamat dan bahannya berasaskan Aloe Vera. Bagi korang yang mengalami masalah kulit jangan lepaskan peluang dalam berusaha untuk berubat. Apa-apa penyakit pun kita perlu berusaha dalam mengubatinya, jadi dapat segera produk Forever Living ini. 


Untuk maklumat lanjut:

Forever Aloe Vera


No Tel: 0136283485 
Website: www.farahamzah.my
Instagram: farahamzah.my
Facebook: Fara Hana




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: , , ,