Menang Contest Gambar Instagram | SBB2016

Assalammualaikum w.b.t

Menang Contest Gambar Instagram | SBB2016 | Penangan SBB2016 tak habis lagi ni. Mau tak nya, dapat bersama team Denaihati Network dalam program Sepetang Bersama Blogger. Dah 5 tahun program SBB dijalankan dan ini adalah kali pertama Mrsyanie dapat hadirkan diri. Penaja tahun ini pun tak kurang hebatnya, penaja utama SBB2016 bersama Malaysia Digital Economy Corporation (MDEC). Tambahan pula penaja hadiah cabutan bertuah pun bukan calang-calang penaja. Tetapi apakan daya, Mrsyanie kurang bertuah pada hari kejadian tapi..


Menang Contest Gambar Instagram | SBB2016


Tapi rezeki Mrsyanie untuk memenangi salah satu contest yang dianjurkan sewaktu hari kejadian. Mrsyanie pertama kali menang contest gambar instagram bersama salah satu penaja SBB 2016 iaitu Produk Zeeta. Teruja bila dipanggil nama sebab tak sangka akan menang. Mulanya agak frust jugak sebab Mrsyanie hanya hantar 1 gambar penyertaan jew, boleh ke menang dengan blogger-blogger kreatif yang lain. Tak sangka nama disebut di SBB tau. Terima kasih Zeeta Official.!!

Ini lah gambar yang sempat Mrsyanie upload untuk menyertai contest IG bersama Zeeta Official.


Serum Mawar Anti Aging dari Zeeta


Di SBB mrsyanie berkesempatan untuk mencuba sendiri Serum Mawar Anti Aging yang dihasilkan oleh Zeeta Official. Sangat wangi dan memberikan kesegaran pada wajah. Yelah dah seharian Mrsyanie di SBB, perlukan kesegaran yang segara. Jadi Mrsyanie sembur Serum Mawar pada wajah. Jangan risau tak rosakkan makeup pun, sembur je. Terus rasa segar dan memberikan satu aura disebabkan oleh aura dari bunga mawar.




Serum Mawar Anti Aging antara kebaikannya adalah mengecilkan liang-laing pori, menghilangkan mengantuk dan stress, menjadikan wajah lebih segar dan gebu, menaikkan seri wajah, dan bagus untuk terapi minda sebab bau bunga Mawar. Tak perlu dah cari bunga untuk mandi bunga, sembur je Serum Mawar Anti Aging pada wajah.

Mrsyanie nak beli dah Serum Mawar dari Zeeta official tau, nasib baik menang contest. Dapat hadiah Serum Mawar dan sekarang Msryanie amalkan semburan setiap pagi sebelum pergi kerja. Ianya memberikan satu aura positif dan wangi je tau. Lepas ni boleh order lagi untuk Serum Mawar dari Zeeta Official.



Untuk maklumat lanjut:

No Tel: 013 338 9069 atau 019 220 9069
Instagram: Zeeta Official & Zeeta
Facebook: Zeeta HQ & Zeeta Kuala Lumpur II 


Till Next Entry ye!!!

Salam Sayang




Labels: , ,