Rawatan Sakit Pinggang Bersama Yusmizee Naturopathic Centre

Assalammualaikum w.b.t


Rawatan Sakit Pinggang Bersama Yusmizee Naturopathic Centre | Naturopathic atau dalam bahasa Melayu nya Naturopati merupakan salah satu altelnatif perubatan selain dari perubatan moden. Masih ingat tak entry Mrsyanie yang lepas mengenai NATUROPATI?


 Yusmizee Naturopathic Centre
sumber gambar: google.com

Perubatan Naturopathic atau Naturopati (Naturopathy)




Mungkin masih ada yang tidak tahu apa tu Perubatan Naturopathic atau Naturopati ?

Perubatan Naturopathic atau Naturopati (Naturopathy), adalah berdasarkan kepada kepercayaan bahawa badan boleh sembuh dengan sendirinya. Pengamal Naturopati percaya badan manusia itu mempunyai keupayaan untuk membaiki diri sendiri dan pulih daripada penyakit jika ia disokong oleh persekitaran yang sihat. Bantuan dari Pengamal Naturopati dalam proses penyembuhan menggabungkan pelbagai kaedah kesihatan alternatif yang berasaskan semata-mata kepada keperluan individual, bukannya dari perubatan konvensional.

Yusmizee Naturopathic Centre


Kini perubatan Naturopathic atau Naturopati telah dibawa oleh Yusmizee Naturopathic Centre untuk membantu para pesakit bagi mendapatkan altelnatif dalam mengubati penyakit. Salah satu penyakit yang boelh diubati dengan kaedah perubatan Naturopathic atau Naturopati adalah sakit pinggang. 

Yusmizee Naturopathic Centre
sumber gambar: google.com
Sakit pinggang boleh disebakan beberapa faktor antaranya usia, tindakan berdiri yang lama, pemakaian kasut (sepatu) tinggi, mengangkat barang yang lebih berat dari kemampuan dari bawah dan sebagainya. Perubatan Naturopathic atau Naturopati salah satu cara pengubati dan merawat sakit pinggang dari berterusan. 

Di Yusmezee Naturopathic Centre menawarkan perkhidmatan perubatan merawat sakit pinggang. Kaedah rawatan tidak melibatkan pembedahan. Di Kliniknya, Dr.N Yusmizee menggunakan teknik-teknik pembetulan tulang pinggang yang bermasalah dengan kaedah rawatan naturopatic.

Rawatan Sakit Pinggang

Rawatan Sakit Pinggang

Selain rawatan sakit pinggang, Yusmezee Naturopathic Centre manawarkan perubatan dalam merawat resdung, sakit sendi dan sebagainya. Pada korang yang mahukan iktiar dalam merawat penyakit, cubalah dengan rawatan perubatan Naturopathic di Yusmizee Naturopathic Centre. Sesungguhnya lebih baik kita ikhtiar dari membiarkan penyakit berleluasa. 



Untuk maklumat lanjut:


Yusmizee Naturopathic Centre


Alamat : Lot 2.33, Tingkat Satu,
              Bangunan Mara Alor Gajah, 78000 
              Alor Gajah. Melaka
No Tel : 012-3556736 
Facebook : Yusmizee Naturopathic Centre




Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang

Labels: ,