Jom Klik

FEED EFG

Sakit Kepala? Gunakan Biobax Cool Theraphy

Assalammualaikum w.b.t

Sakit Kepala? Gunakan Biobax Cool Theraphy |  Mrsyanie pernah kongsikan entry mengenai Biobax yang dapat membantu legakan sakit sendi kan? Lupa lah itu, ini ENTRY nye hihi Tapi kali ini Mrsyanie yang mencuba sendiri untuk hilangkan sakit kepala dan legakan sistem pernafsan Mrsyanie. Mrsyanie kalau korang nak tau memang cepat sakit kepala tambahan kalau bangun pagi akan tiba-tiba sakit kepala. 


Biobax Cool Theraphy
Biobax Cool Theraphy

Biobax Ubat Sakit Kepala Dari Luaran



Satu hari itu, Mrsyanie tak tahan sangat dengan sakit kepala. Nak tidur pun tak boleh jadi Mrsyanie ambil sedikit Biobax sapukan dikepala tapi ingat jangan banyak pulak. Kang tak tidur terus korang sebab pedih hihi..Mrsyanie letak sedikit je dan rasa sejuk je kat kepala sambil itu Mrsyanie ambil bau Biobax bagi legakan sistem pernafasan. Rakan EFG pun semua pengguna Biobax tau hihi



Alhamdulillah lega kepala Mrsyanie dan rasa tenang sedikit dengan bau mint Biobax. Mulanya ragu-ragu juagk nak guna tapi disebabkan ada pelanggan yang telah mencubanya, tak salah jika Mrsyanie ambil ikhtiar untuk mengubati tambahan memang sakit sangat. Selalu kalau sakit kepala mesti nak telan (makan) panadol tapi yelah sampai bila kita nak ambil ubat? Korang pun tahu kesan pengambilan ubat yang berlebihan bahaya untuk badan. Produk dah ada paa kata kita cuba untuk mengubati sakit kepala kan.

Mrsyanie sekarang kemana sahaj bawa Biobax tau, memang standby dalam beg tangan. Lagipun ianya tak berat dan mudah dibawa kemana sahaja. Nak guna hanya spray kan pada telapak tangan dan sapukan. Jangan risau sebab ianya tak berminyak dan cepat kering. 

Jom tengok apa lagi kelebihan Biobax Cool Theraphy selain dari melegakan sakit kepala:

KELEBIHAN BIOBAX 

  •  Melegakan sakit otot & sendi
  •  Melegakan sakit belakang & pinggang
  •  Menghilangkan sakit lutut & leher
  •  Mengubati terseliuh anggota badan
  •  Menghapuskan lenguh-lenguh badan
  •  Penawar selesama & resdung


CIRI-CIRI ISTIMEWA BIOBAX

☘ Mudah meresap dalam kulit.
☘ Tidak melekit seperti minyak-minyak lain.
☘ Bau yang sangat harum.
☘ Selamat, suci & halal
☘ Sejuk, selesa & tidak panas


Lihat testimoni pelanggan setia Biobax Cool Theraphy: https://goo.gl/4SERlC

[ PERINGATAN ]

JANGAN BIARKAN SAKIT ANDA BERTAMBAH PARAH!
STOK SANGAT TERHAD..DAPATKAN SEGERA DISKAUN HARI NI!

Langkah mudah dapatkan Biobax:-
Whatsapp 'BCT' ke +6019-9029195



Untuk maklumat lanjut:


Biobax Cool Therapy


No Tel: 019 9029195

Website: www.biobax.my
Instagram: biobax_official
Facebook: Petua Sakit Belakang






Till Next Entry ye!!!


Salam Sayang

2 comments:

  1. boleh cuba nanti...mudah dibawa ke mana-mana..nampak macam comel jer.

    ReplyDelete

FANPAGE

back off