Jom Klik

FEED EFG

Sewa Kanopi Lengkap Dengan Majestic Events

Assalammualaikum w.b.t

Sewa Kanopi Lengkap Dengan Majestic Events | Masih teringat 1stEFGghatering, masih terasa kehangatannya dan masih segar dalam memori Mrsyanie tau. Rindu juga nak jumpa gelak ketawa bersama. Sewaktu 1stEFG ghatering yang lepas, kami menerima penajaan kanopi yang sangat selesa dan penuh dengan hiasan pink putih lagi.

Majestic Events


Tak lama lagi dah musim cuti sekolah dan bakal kita sambut Ramdhan yang mulia. Pasti ramai yang nak adakan majlis kenduri untuk menyambut bulan yang mulia. Ada yang masih mencari sewa kanopi? Sebelum itu jom tengok kanopi kami sewaktu ghatering EFG yang lepas.






Cantikkan, penuh dengan warna pink putih. Kemudahan yang disediakan cukup selesa buat kami dan sewaktu mula sampai dari jauh dah nampak tersegam indah kanopi putih berhias pink.


Antara Pakej yang disediakan oleh Majestic Events:

Kanopi
  • Kanopi Piramid 20x20 / 20x10 / 10x10
  • Kanopi Arabian 20x20 /18x18 /20x10 / 12x12 / 10x10
  • Kanopi Transparent 20x20 / 18x18
  • Kanopi Gazebo
  • Marquee Tent (aircond)
Meja
  • meja bulat (8orang/10orang)
  • meja 3x3 / 3x4 / 3x6
Kerusi
  • kerusi plastik
  • kerusi banquet
  • set sofa
  • kerusi Sultan
  • cleopatra
Pentas & Platform
  • pentas : ketinggian 1 kaki/ 2 kaki (dalam sebarang keluasan)
  • platform 3/4/6 inci
Kipas & Air Cooler
  • kipas (mist fan)
  • kipas industri (stand fan)
  • kipas siling
  • portable air-cond
Light & Sound
  • chandeliers
  • fairy light
  • spotlights
  • P.A system & Karaoke
Aksesori
  • scallop
  • under layer (lelangit)
  • sarung kerusi
  • riben
  • alas meja
  • deko
Majestic juga menyediakan kanopi lutsinar (transference). Indahnya kalau buat majlis di malam hari dengan kanopi lutsinar boleh lihat bintang-bintang dilangit. Kenapalah sewaktu majlis Mrsyanie tak ada penyewaan kanopi lutsinar huhu Untung korang sekarang tau ada pelbagai jenis kanopi yang boleh korang jadikan pilihan.


Sebenarnya, Majestic Events buka setakat menyediakan perkhidmatan menyewa kanopi, meja, kerusi dan kipas sahaja. Mereka membekal pelbagai lagi barangan kelengkapan perkahwinan dan majlis-majlis keramaian. Pelamin pun diorang boleh sediakan untuk korang tau. 


Untuk maklumat lanjut:

Majestic Events


Alamat: 23, Jalan 32/189. Bukit Naga Industrial Park, 
             40460 Shah Alam. Selangor
No Tel: 03-5166 3417 atau 012-2978417





Till Next Entry ye!!!

Salam Sayang

2 comments:

  1. Cantik...kemas dan kain kainnya nampak baru...

    ReplyDelete
  2. ohh ada kanopi lutsinar? tak pernah tau pun hehe

    ReplyDelete

FANPAGE

back off