Sewa Kanopi Lengkap Dengan Majestic Events

Assalammualaikum w.b.t

Sewa Kanopi Lengkap Dengan Majestic Events | Masih teringat 1stEFGghatering, masih terasa kehangatannya dan masih segar dalam memori Mrsyanie tau. Rindu juga nak jumpa gelak ketawa bersama. Sewaktu 1stEFG ghatering yang lepas, kami menerima penajaan kanopi yang sangat selesa dan penuh dengan hiasan pink putih lagi.

Majestic Events


Tak lama lagi dah musim cuti sekolah dan bakal kita sambut Ramdhan yang mulia. Pasti ramai yang nak adakan majlis kenduri untuk menyambut bulan yang mulia. Ada yang masih mencari sewa kanopi? Sebelum itu jom tengok kanopi kami sewaktu ghatering EFG yang lepas.






Cantikkan, penuh dengan warna pink putih. Kemudahan yang disediakan cukup selesa buat kami dan sewaktu mula sampai dari jauh dah nampak tersegam indah kanopi putih berhias pink.


Antara Pakej yang disediakan oleh Majestic Events:

Kanopi
Meja
Kerusi
Pentas & Platform
Kipas & Air Cooler
Light & Sound
Aksesori
Majestic juga menyediakan kanopi lutsinar (transference). Indahnya kalau buat majlis di malam hari dengan kanopi lutsinar boleh lihat bintang-bintang dilangit. Kenapalah sewaktu majlis Mrsyanie tak ada penyewaan kanopi lutsinar huhu Untung korang sekarang tau ada pelbagai jenis kanopi yang boleh korang jadikan pilihan.


Sebenarnya, Majestic Events buka setakat menyediakan perkhidmatan menyewa kanopi, meja, kerusi dan kipas sahaja. Mereka membekal pelbagai lagi barangan kelengkapan perkahwinan dan majlis-majlis keramaian. Pelamin pun diorang boleh sediakan untuk korang tau. 


Untuk maklumat lanjut:

Majestic Events


Alamat: 23, Jalan 32/189. Bukit Naga Industrial Park, 
             40460 Shah Alam. Selangor
No Tel: 03-5166 3417 atau 012-2978417

Website: http://www.majesticevents.com.my/
Facebook: Majestic Events Sdn Bhd
Instagram: @majesticevents.sdn.bhd




Till Next Entry ye!!!

Salam Sayang

Labels: ,